miercuri, 16 iunie 2010

Mimi ex.Tinkerbell

UPDATE(28.06.2010):


Tinki, pe noul ei nume Mimi a fost adoptata de o familie taaare iubitoare. 
Tatal ei adoptiv este.. Taro (Catelul nostru). Taro si Mimi dorm impreuna in fiecare zi si se joaca in ciuda diferentei de 35 de kg.


Mimi e a noastra. :)


Deoarece i-am agatat un clopotel la gat [e atat de mica incat o calcam din greseala :P], "asta mica" e Tinkerbell de acuma.

Tinky creste repede si isi cauta parinti.

Nu vrei sa fii mama/tatal ei? :)
Nu vrei sa fie a ta?











4 comentarii:

  1. Uber-pisoi cu clopotei :D Uber-clopotei.
    Specie rara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciao Alexandra si Soso!

    Ma bucur mult sa vad ca mai sunt oameni de treaba si mari iubitori de animale care se incumeta sa faca un bine abandonatilor pe patru picioare. Si eu am inceput acum un an sa adopt temporar animalute pe care le-am salvat si ajutat sa isi gaseasca un camin potrivit. :) Mult succes in continuare si la cat mai multe animalute salvate! Cristina

    RăspundețiȘtergere
  3. pana la urma e adoptata? ca nu imi dau seama prea bine daca e adoptata permanent sau temporar ;))

    RăspundețiȘtergere