miercuri, 30 iunie 2010

Mitrutz Luptatorul (Publicat cu intarziere)

Intr-o zi, intorcandu-ma de la lucru aud niste urlete ca din gura de sarpe. Era un motanel mic care statea in soare. M-am gandit ca este un prostanac care s-a pierdut. De fapt, asta mic avea o infectie teribila la ochi; ambii ochi erau lipiti si surpurau. 

Normal ca l-am luat de acolo!

Motanul a stat la noi cam o saptamana. In acest timp ne-a batut pisicile, caine si a facut vraiste prin casa. Se vede in poze cat de nervos era.

Nu s-a putut acomoda deloc la noi.

Norocul lui a fost ca bunicul Dalinei si-a dorit foarte mult un companion.
Luptatorul e acuma la Stei, se numeste Mitrutz si e foaaarte fericit! 

Sa cresti mare, frumos si sa fii cuminte!






2 comentarii:

  1. Felicitari pentru tot ceea cea faci pentru animalutele astea! Si eu am gasit o pisicuta acum 2 zile in fata casei mele. Are vreo 2 luni.... cred. Era tare murdara si slaba si ii tare frica de oameni. Cred ca cineva a batuto. Acum o tin la mine pana se face bien si intre timp ii caut si stapan. Nu pot intelege cum au uni suflet sa le arunce, sa le abandoneze ca un nimic. Rusine lor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate sunt multi oameni fara suflet. Succes cu pisica, daca crezi ca te pot ajuta cu ceva anunta-ma :)

    RăspundețiȘtergere