luni, 31 mai 2010

Pisi mica



Azi m-a sunat Lore sa imi spuna ca cineva a aruncat un pui de pisica intr-un boschete.

Puiul nu mananca singur si nu isi face treburile - e prea mica.
Am luat-o, are intre 2-3 saptamani dar pare mult mai mica.

E scheletica, cu puricei si tare slabita.

I-am facut un culcus calduros si i-am dat lapte special pentru pui de pisica, dar nu prea are pofta de mancare. Ar dormi intr-una.

De frumos e foarte frumoasa : tigrat cu maroniu, negru si crem.

Poze nu ii facem pentru ca e prea mica.


Sper sa fie bine...

UPDATE(01.06): 
    Azi mi-am dat seama  ca Pisi mica are de fapt undeva pe la 4 saptamani. Este subnutrita si de aceea pare mult mai mica.


    Azi merge, se joaca, cere atentie si mananca ca nebuna (imi faceam griji ieri ca nu vroia sa manance). Jos palaria pentru laptele praf pentru puii de pisica - a intremat-o foarte repede.


   Si pentru ca este atat de bine dispusa, mi-a si pozat :). Aici sunt cateva poze facute repede cu telefonul:


Update(04.06):
Am descoperit ca pisicul este o pisica. Deci daca doriti o pisica mica si frumoasa, contactati-ma!













5 comentarii:

  1. Este foarte frumos ceea ce faci.
    Iubesc animalele si mi-ar place sa ma implic atat cat pot.
    Recent am adoptat doua pisicute dragute.
    Mi-a fost greu cu ele pana s-au mai ,,domesticit,, insa acuma sunt bine si ma bucur de ele.
    Daca mai ai stapani doritori, stiu doua pisici (surori cu ale mele) care sunt putin neglijate la mama lor acasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ica: Daca cumva sunt sunata pentru asta micu o sa intreb.

    @Cristi: Asa zic si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceea ce faceti este admirabil ... si eu am o pisicuta care doarme linistita acum langa mine, si care a fost salvata acum 1 an de pe strada E draguta, iubitoare si imi bucura fiecare zi
    In curte am 3 caini, tot luati de pe strada, nu sunt cei mai destepti, dar ne apara, si ne iubesc neconditionat.
    Mult succes in continuare, si la cat mai multi oameni cu suflet mare ca si voi
    Madalina

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult Madalina. Felicitari pentru salvarile tale :)

    RăspundețiȘtergere